День депутата - в НВК №37

Діяльність депутата визначається офіційно трьома функціями: робота в комісіях - з обговоренням проектів майбутніх рішень міськради, для чого найчастіше запрошуються експерти і де потрібно чималий багаж знань і досвіду, щоб оцінити проект; пленарні засідання, де затверджуються важливі для міста рішення; робота на окрузі - прийом виборців, допомога людям. Саме робота на окрузі - сама нерегламентована частина депутатської діяльності: тут кожен вибирає для себе, обмежуватися чи прийомом громадян, участю в суботниках і реалізації міських програм.

Тому день депутата в школі №37, продиктований бажанням зрозуміти, чого потребує нинішня система освіти, чим дихає молодь і щасливо чи шкільне дитинство, для депутатів міськради - Голови Правління АТ «ДНІПРОАЗОТ» С.Л.Сідорова і заступника Голови Правління, комерційного директора підприємства А.М.Пустовойта став явищем традиційним. Але щороку день депутата проходить по-різному, адже така школа - жива, що вимагає дорослої уваги і особливої турботи.

НВК №37 зустрічав депутатів оновленим кабінетом англійської мови. За допомогу в ремонті кабінету - школярі з 8-А класу вручили депутатам грамоту, подарували плакат «Дякуємо за підлогу!».

У 2-Б на образотворчому мистецтві, депутати разом з дітьми молодших класів ліпили з пластиліну «кошики з осінніми дарами» і з великим задоволенням відповідали на питання: з чого зроблений той же пластилін і чого з ним робити не потрібно - маса цікавих версій! Урок закінчився виставкою кращих виробів, вдячністю депутатів за допомогу в ремонті класу.

Уроки з депутатами на цьому не закінчилися, їх запросили на засідання шкільного парламенту - орган учнівського самоврядування з повноважним представництвом всіх класів. Свого роду, депутатський корпус в масштабах школи, з освоєнням ряду предметів, не передбачених шкільною програмою: уроками лідерства, організаторського мистецтва, вироблення характеру. Рівноправність парламенту - круглий стіл, де немає головних і другорядних, а питання до депутатів-керівникам звучали зовсім не дитячі. Депутати поцікавилися планами парламенту і гласністю його роботи. Розмова вийшла серйозною, практично на рівних.